Topic: Version 3.6

Merci pour cette version 3.6 avec ce nouveau piano K1 mais que je n'ai pas eu encore la possibilité de jouer car j'ai rencontré un probléme d'install.
En résumé, vous passez à juste titre sous la racine Modartt et pianoteq sans N° de version = c'est bien. Mais ...
Je prend l'option de desinstaller la V3.5. La 3.6 s'installe, j'ai la possibilité de repointer addons et presets vers ailleurs , ce que je fais et je vire le fichier addons et presets original sous ' c : documents et setting / ... ' qui lui est resté (d'ailleurs) en pianoteq 3.5. Là, probléme, on repart à zéro : on me demande N° de série de Pianoteq ... , puis clés, ...
C'est juste une remontée d'infos : Aujourd'hui, on peut pointer ' addons et presets ' vers ailleurs mais votre soft à toujours besoin de passer par c: documents and settings / ... C'est pas evident !
Je ne suis pas forcement trés clair mais vous savez que vous pouvez me contacter pour compléter ces infos.
Didier

Re: Version 3.6

google translate to English if it helps anyone:

http://translate.google.com/translate?j...&tl=en

Re: Version 3.6

Thanks, Alpha Terminus ! The result :
Thank you for this version 3.6 with this new piano K1 but I have not yet had the opportunity to play because I encountered an installation problem.
In summary, you go right to the root under Modartt and without Pianoteq version # = that's good. But ...
I took the option to uninstall the V3.5. The 3.6 installed, I can re-aim addons presets and also to what I do and I transfer the file addons and original presets in 'c: documents and setting / ...  'Which has remained (elsewhere) in Pianoteq 3.5.There, problem, we start from scratch: I am asked No. Series Pianoteq ... , And key ...
It's just a rebound info: Today, we can point 'addons and presets' addition to your soft but still need to go through c: documents and settings / ...  It is not obvious!
I'm not necessarily very clear but you know you can contact me to complete these details.
Didier

Re: Version 3.6

Did, please contact our support team. We will then help you solving your issues.